2015. március 7., szombat

Prológus

Sziasztok!A sok kritika után úgy döntöttem,hogy újra írom a prológust.Remélem,hogy tetszeni fog!

Emma Evans vagyok. 20-éves diák lány .Lassan 2 hónapja, hogy Londonban élek anyukámmal. Apát 3 éves koromban vesztettem el. Azóta sok helyen éltünk. Laktunk már New York-ban, Los Angelesben, Dublinban, Párizsban szóval egy csomó helyen. Végül is sikerült be illeszkednem. Szabad időmben a házunktól nem messze lévő étteremben dolgozok, mint felszolgáló. Nem nagy dolog tudom, de hát jobb, mint hogy otthon üljek egyedül. A suli jól megy. Egy dolgot kivéve. Az osztályomba jár 1 fiú. Amivel nincs is baj. Ha jól emlékszem Harry Styles a neve nagy nő csábász. Minden nap más lánnyal látom az étteremben. Hol a suli TV riporterével. Hol a pompon lányok csapat kapitányával. Hol pedig valami hülye vega csajjal. A legviccesebb az egészben talán az, hogy egyszerre mind a 3-al kavar. De végül is nem az én dolgom. Annak viszont örülök, hogy én a suliban úgymond levegő vagyok. Így legalább Harry nem akar felszedni. Persze, ha a suli TV-nek dolgoznék vagy a pompon lányokhoz tartoznék biztos, hogy felfigyelne rám és meg akarna kaparintani. Annak örülök, hogy ez nem így van. Ezekkel a gondolatokkal foglaltam le magam a szünetben. Utolsó óra jön aztán go meló. Nincs mese kell a pénz. Becsöngettek. Be mentünk a Fizika teremben. Be vallom, hogy a Fizika nem az erősségem. De szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Leghátsó sorban ültem, így jól láttam, hogy a többiek mit csináltak. Volt aki feszülten hallgatta a tanár magyarázását. Volt aki telefonozott. És voltak akik szimplán nem törődve senkivel aludtak. Próbáltam oda figyelni és meg jegyezni azt amit a tanár magyaráz, de nem nagyon ment. Még csak 3 perc telt el amióta becsöngettek .De lassan telik az idő. A tanár csak magyarázott és magyarázott. Tőlem nem messze volt egy hátsó ajtó .Általában a tanár ott jött be vagy ment ki. A könyvet füzetet és tolltartót halkan tettem bele a táskámba. Fel tettem a táskát a vállamra, majd mikor a tanár nem figyelt gyorsan kimentem a hátsó ajtón. Csöndben sétáltam a ki halt folyosón. Legalább is azt hittem, hogy kihalt. A folyosó végén megláttam Harryt ahogy egy lánnyal smárol és nem sok kell neki, hogy el kezdje vetkőztetni.
- Jesszusom! Legalább menjetek be a raktárba. Idióták - mondtam búnkon nekik mikor el mentem mellettük.
- Már meg bocsáss, de én döntöm el, hogy hol és mikor dugok meg egy lányt - hallottam meg egy férfias hangot. Meg fordultam és a csaj pont akkor vágta pofon Harryt. Ezt látván egy amolyan én nyertem mosolyt intettem felé.
- Tudod kettőnk közül nem én vagyok az aki mindenkit kedvére kúr - mondtam neki ridegen. Szegény csajt azért sajnálom. Hisz ha úgy nézzük Harry finoman szólva le kurvázta a csajt. Az út haza fele lassan telt. Haza érve fel rohantam a szobába és el kezdtem készülődni. Ugyan is egy óra múlva indulnom kell az étterembe.    

11 megjegyzés:

  1. Szia!Eddig szerintem nem rossz.☺
    Csak így tovább ;)
    Puszikállak

    VálaszTörlés
  2. Nem rossz. :)
    De figyelj egy kicsit jobban a szoismetlesekre, mert elegge szembeszuro.
    Es filgyelj jobban a kinezetre is, ugyanis nagyon zavaro, hogy a vesszok, kotojelek illetve mondatvegi irasjelek utan nem hasznalsz szokozt.
    Sajnalom, ha megbantottalak, nem az volt a celom, csupan epito szandekkal irtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszön szépen a felhívást. Ígérem, hogy meg fogadom a tanácsod.

      Törlés
  3. Az előző verziónál is kommenteltem, és örülök, hogy nem a levegőbe írtunk, és újraírtad a prológust. Hidd el, 100x-or jobb, mint az előző. Persze még van mit csiszolgatni (a szóköz kihagyása tényleg nagyon zavaró), de lényegében igen. Még lehet valami ebből a történetből, ha odafigyelsz rá, és továbbra is megfogadod a tanácsokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Igen, hát meg kell, hogy mondjam az előző prológushoz kapott kritikák kissé meg bántottak. Ősszintén szólva azon voltam, hogy törlöm a blogot. Aztán át gondoltam a dolgokat és el döntöttem, hogy meg fogadom a tanácsokat és újra írom a prológust. Még egyszer nagyon szépen köszönöm az előző prológushoz kapott kritikát.
      Puszi:Regi ;)

      Törlés
  4. Nagyon jo. :) mar varom a kovetkezo reszt!! *-* xx.D

    VálaszTörlés
  5. Ez valami olyasmi lesz mint a "Dögölj meg John Tucker!"? :D
    Nagyon jó eddig tetszik. :D

    VálaszTörlés
  6. Dögölj meg, John Tucker, mi? Egyediség, kérlek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez szó szerint az a film, drágám ;)
      Kérlek, legalább a lányok klikk-helyét változtattad volna meg XD
      Meg az, hogy az osztálytársa, de nem emlékszik biztosan a nevére... plíííz, evríbvádí! Hova süllyed még a blogger világ?!

      Törlés